best of 2009

2009.12.31. 17:38

 

Komolyan hány filmet láttam idén? Pontosabban hány olyat láttam, ami nem okozott csalódást? Persze lehet, én vagyok a hülye, hogy potenciált láttam például a Csúf igazságban. Az új Harry Potter jobb lett, mint az előző, a jégkorszak rosszabb, de még így is szuper volt. Előbb említett kettőből azonban egy sem fért fel a listára, de mindjárt elmondom, mik azok, amik igen. Nekem öt filmet sikerül kiválasztanom, vagyis négy + egyet, mert az ötödiket nem mertem beletenni, a végén levő plusz három pedig hasonló céllal van, mint waffle plusz hárma.
Szóval a lista… csak úgy, ömlesztve:
 
 
 
 
 
Zombieland – Én sem tudtam kihagyni a listáról. Már trailer alapján is nagyon várós volt, a film meg tényleg ott van. Roadmovie, vígjáték, horror, mindenből a kellő mennyiség, kick-ass szereplőgárdával, amiből nekem Emma Stone volt lávos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Star Trek – Előtte sose láttam egy részt sem, mindig is Star Wars fan voltam. De ez látványra is odavág plusz annyira jól vegyíti a sci-fi és a vígjáték elemeit, hogy a Jedik komoly ellenfeleket kaptak Spock és Kirk kapitány tiszteletében. Folytatás? Jöhet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Karácsonyi Ének – Idén népszerű volt Dickens regénye, két különböző műfajú filmet is készítettek belőle (ugye megvan, hogy a másik az Excsajok szelleme), ezek közül a Karácsonyi Ének sikerült jobban. Hangulatos karácsonyi borzongás az egész családnak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fel – Disney idei másik durranása. Nagy pacsi nekik, érte. Ez a film pont kellő mértékben volt megható és vicces egyszerre. A halált sokkal jobban kezelték, mint mondjuk a Marley meg énben. Dug pedig az egyik legjobb karakter a Toy storys Rex óta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
+1
 
 
 
 
 
 
 
Megint 17 – Ezt a filmet csak így mertem felvenni a listára...de hát mit tegyek, a tinivígjátékok a gyengéim. Kedves, szerethető szereplők, akik kellően kattantak és szerencsére nem veszik magukat túl komolyan.
 
 
 
 
 
 
 
 
+3
 
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mozigekko.blog.hu/api/trackback/id/tr191635637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása