benyúlhatok a zsebembe? - csi miami

helló. jó újra látni, vörös - horációnak címezve

- a férfi áldozatnak leszakadt a lába.
- de itt van mellette. - csi miami

- hé derek, kölcsönadná a sokkolót?
- hogyne. - csi miami

az ízlésed, mint egy 90 éves gyomorrákosé - berta

Jake! - Charlie
iPod? - Jake
Eltaláltad. -Charlie 2 pasi

ha minden igaz látnom kell az oszló hulla hagyta hőnyomokat - bones

mr és mrs hulla?
amíg a halál el nem centrifugál - csi

nem fogunk cicikről beszélni - booth

mutassa az áldozat heréit - grissom, csi

ez a munka nekem alantas, én pultos vagyok - jersey shore lány a pólóárusításról

Az áldozaton talált hányadék magától származik - horáció

Szerintem az önkasztráló pedofilok általában őszinték - lie to me

égj, bébi, égj - horáció

az egyik tojásra jézust festettem, ami mindenki szerint dögös volt - holly

cuz im smart. just kidding. - kendra

A bejegyzés trackback címe:

https://mozigekko.blog.hu/api/trackback/id/tr322063190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása