Sherlock Holmes rivjú

2010.01.09. 21:24

Spoilerezni nem fogok, mert értelmetlen lenne, úgyis mindenki tudja, hog hepiend, hiszen lesz (minimum) második rész.


 

A film: őszintén szólva egyelőre nem tudom eldönteni, hogy tetszett-e, vagy csalódás volt. Amire számítottam, azt megkaptam: félmeztelen Robert Downey :D A film, más kritikák ugyan pont az ellenkezőjét állítják, de szerintem tökéletesen hozta a Guy Ritchie-től megszokott és elvárt formulákat. (úgy látszik a sufni boxmeccsektől nem tud elszakadni) A színészek jók, még McAdams se irritáló, bár nem is szerepel túl sokat, meg kicsit levegőben lóg a karaktere, de különösebben nem zavaró. Jude Law se lenne rossz, csak stólbuci hangja egészen sokat rontott a dolgok, mert mindig az ő arcát és egy hatalmas tuskó találkozását képzeltem magam elé. Robert Downey Jr jól hozzá a kissé drogos, magának való nyomozót, róla nem is kell többet mondani. Jó és kész. A film amúgy élvezhető, bár kissé furcsáltam a lakk bőrdzsekit a 19. század végén, tényleg inkább egy Gestapo tisztre emlékeztetett, mint egy fekete mágiával kacérkodó lordra (mm Blackwood).  Az pedig, hogy a film csúcspontja az éppen épülő Tower Bridge gerendáin játszódik, egész kiábrándító volt. Túl egyértelmű, Guytól többre számítottam - lehet Madonna kiszívta az erejét (ééééééérted höh).



Összefoglalva egy jó filmet kaptunk, kiszámítható csavarokkal és végkifejlettel.
10/7 karamellizált almát adok neki.

Szerző: waffle

Szólj hozzá!

Címkék: kritika film

A bejegyzés trackback címe:

https://mozigekko.blog.hu/api/trackback/id/tr901660020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása